RP-Export Sp. z o.o. opracowuje koncepcję wizerunku firmy na wybranych rynkach docelowych, w szczególności opracowanie strategii wprowadzenia nowych produktów na rynki docelowe, w tym:

– analiza cyklu życia produktu na wybranych rynkach docelowych,
– analiza wyglądu produktu pod kątem potrzeb wybranych rynków docelowych,
– analiza wyglądu i bezpieczeństwa produktu oraz opakowania

Koncepcja wizerunku firmy musi stanowić spójną całość, wspierać strategię eksportową i być jej wizytówką. Warto także pamiętać o aspektach kulturowych, geograficznych, religijnych. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu we wprowadzaniu produktów na rynki zagraniczne wiemy jak ważne jest opracowanie koncepcji wizerunku firmy na rynkach zagranicznych.

Ważnym elementem tworzenia koncepcji wizerunku firmy lub produktu jest stworzenie wzornictwa w zakresie produktu, opakowania i znaku firmowego;

Dział sprzedaży produktów oferuje Państwu kompleksowe i sprawdzone metody wspierania firmy w działalności gospodarczej za granicą. Oferujemy pomoc w doborze zagranicznych partnerów, przygotowanie umów współpracy. Zapewniamy kompleksowe wsparcie w outsourcingu sprzedaży zagranicznej produktów oraz kreowanie wizerunku firmy na rynkach zagranicznych.

Kreowanie dobrego wizerunku polskich firm na rynkach zagranicznych to nasza specjalność.

Zapraszamy do skorzystania z usług opracowania koncepcji wizerunku przedsiębiorcy na rynkach zagranicznych.